Demiralpinannesii Momdady2021 evet şuan daha ıyı. O dönem de gazı çok olduğu için öyle yapıyormuş sonradan anladım tabii. Ya gazdan dolayı ya da atak vs
Momdady2021 Demiralpinannesii tamam teşekkür ederim biraz rahatladım iyi geldi☺️ Minikler bizi parmağında oynatacak belli ki
Sevinc24 Momdady2021 atak haftasıdır olacak bazı zamanlar böyle moralinizi bozmayın siz stres ona da yansır beyaz gürültüde iyi geliyor
Rose1221 Momdady2021 yani siz bilirsiniz ama biz damlayı günde 3-4 kez 5 damla şeklinde kullandık. Bence yardımcı oluyor bebişlere.
Demiralpinannesii Momdady2021 geçici bir durum bu canınızı sıkmayın 😊 bir de sütünüzü sağıp verin arada . Çünkü bu dönemde kilo alımı azalabiliyor.