Esra0007 geçen yıl ilk yildönümümüzdü baya özenmiştim. Şık bir masa ve yemek hazırlamıştım. Sonra pasta yapmıştım.. Hediye olarak da gömlek ve tişört almıştım.. birde yatak odasını suslemistim, günlerce kalmıştı oyle :) yatak odasının görselini atayım.