merbay97 Merhaba sevgili anneler, bebeğimin 2 haftadır kakası yeşil ve kokuyor. Humana bitki çayı içiyorum ondan olabilir mi? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 😊
Sunaygoksu merbay97 anneden gecende oluyor ve gazdanda yesıl olurmus ama şüphe düşmeden kaka tahlili yaptırın
merbay97 Burcu11 bugün 1 aylık oldu, arada dereotu yiyorum süt artırımı için. Ama koku da korkutuyor beni
Aysssss Benim bebeğim de yeşil yaptığında doktorumuz olabilir yeşil sıkıntı olmaz siyah gri olursa sıkıntı demişti usuttugu için olabilir yeşillik yuyorsan veya fazla D3 alıyorsa yapıyormuş
Burcu11 merbay97 Allah bağışlasın Demir ilacı daha kullanmıyorsanız yediklerinz ve gazdan da olabilir doktorunuza danışın yine de korkulacak birsey olmadığını düşünüyorum 💭
merbay97 Burcu11 teşekkür ederim hepimizin evladını bağışlasın 🙏🏻 demir ilacına 15 güne girince başladık. Bu dönemde sürekli hastaneye gitmekte sıkıntı bakalım biraz daha kontrol edeceğim 😊