Rbulgen Merhaba kızlar oğlum 3 buçuk aylık bi kaç mama denedim yaramadı kabız yada ishal oldu hipp kullanıyoruz ama fiyat olarak zorluyor bizi bebelac kullanıp memnun olanlar var mı ve hangisi daha iyi
Eeisitan Rbulgen bebelac gold kullanıyoruz kızım severek içiyor gaz yada kabız sıkıntısı yok 7 ay 3 günlük yaklaşık 1 aydır kullanıyoruz öncesinde hipp organic combiotic içiyodu onda da sıkıntısı olmadı ama sevmiyordu sanırım isteksiz içiyordu o yüzden değiştirdik
Marla91 Rbulgen 4 aydan itibaren kullanmaya başladık şuan 1 yaşında kızım hala kullanıyorum. Gaz kabızlık yapmadı.