Merhaba kızlar, bebegim 3 gün sonra tam 4 aylık oluyor genetik olarak benimde 5.ayda cıkmış ilk dişlerim. Eller ağızda ve salyalar o biçim zaten birde 3 gündür aşırı aşırı huysuz, gündüz uykularından ağlayarak uyanıyor. Hicbirsey yapası yok. Tetagil granülü parmağımla diş etlerine masaj yaparak sürüyorum. Doktorumda bir gün calpol bir gün dolven ver böylece ağrıları hafifler dedi yapan var mı önerileriniz nelerdir, ateş yokken ilac kullanmak istemiyorum ama ağrı kesici özelliginden faydalanmalı mıyım