Ya tam bi hayal kırıklığı, uzun zaman önce aldım tatilde bile yanıma getirdim belki burda farklı çalışır diye ksjsjsj bir türlü ısınamıyorum makineye. Süpürmesi okey mükemmel şekilde değil küçük bi çöpün üzerinden baazen geçtiği halde almıyor💆🏼♀️Islak desen sanki ayıp olmasın diye yeni gelin gibi geçiyor ve benim içim rahat etmiyor birdaha geçme ihtiyacı duyuyorum. Ve çevremde bu makine aşırı abartılıyordu reklamlar vs. Benim pek de hoşuma gitmedi öyle ayıp olmasın diye temizliyor gibi. Reklamlara vs kanıp heveslenmeyiz kızlar abartılacak birşey değilmiş ben şahsen çok da memnun kalmadım🤷🏼♀️