Bayadır takip ediyordum yeni üye olmak nasip oldu selam güzel anneler , size belki bazılarınız için saçma bazılarınız için gereksiz ama benim kafama takılan bir soruyu sorucam , sarışın insanlar daha bakımlı duruyorlar nedendir aceba ? Ben esmerim ne kadar güzel giyinip makyaj yapsamda sıradan normal duruyorum , en yakın çok sevdiğim sarı saçlı bir kız arkadaşım var ( sarı saç derken dipleri turuncu siyah olandan bahsetmiyorum , çakma bile olsa bakımını yaptırıp diplerle uçlar aynı renk olandan bahsediyorum ) o kız spor giyinsede daha bir bakımlı duruyor bunun sebebi nedir Aceba ? 🙆♀️🙆♀️