Selam anneler mama verenlere sorum kızım iki gündür asla ağzına mama almıyor kaşıklada denedim geri atıyor Fethiyede yaşıyorum şuan 40 derece klimayla evde duruyoruz ama çok soğutamıyorum bebeişten dolayı klimayla evin içi 29 derece mama kavanozu hep ateş gibi tadımı değişti sıcaktan yenisini aldım onuda içmedi siz nasıl evde saklıyorsunuz mamaları mutfak dolaplarının içide ateş gibi kafayı yiyeceğim 25 derecenin altında hiç bir yer yokki serin tutabileyim mamayı