g-k-s0212 leynanin_pembemantosuu şu ses dalgasıyla kovanları da öneriyorlar ama ben henüz denemedim. 🤷🏻♀️
Melisbugi leynanin_pembemantosuu yattığınız yere yakın prize tak canım ben memnunum yaz başından beri kullanıyorum
Boncuk-anne Evet ben çocukkenden beri kullanırdı ailem beni sinek ısırdığı zaman ısırdığı yerde avuç içi kadar morluklar oluştuğu için tatilde vs çok kullanırım
leynanin_pembemantosuu Çok teşekkürler kızlar hepinize benide bebeğimide her gece 5-10 yerimizden ısırıyorlar zehirliler heryerimiz şişiyor kabarıyor sinek losyon aldım içe yaramadı cam açmadan oturuyoruz nefes alınmıyor heryerimiz yapış yapış çok sıcak
Ultraslan40 leynanin_pembemantosuu evet gerçekten çok etkili, bebeğimin yüzüne kadar yemişler hemen aldık şükür giremiyorlar odaya 😂