Momm12 şu an o nasıl isterse öyle uyuyor valla 2 ayligiz gündüz zaten neredeyse sıfır uyku ,bazen de 1-2 saat uyuyor ,gece sadece beslenme için kalkıyor ,yiyor ve desteksiz uyuyor gece ama gündüz canıma okuyor diyebilirim 🙈4.aydan sonra uyku eğitimi vereceğim şu an erken buluyorum ,gündüz bazen sallıyorum ,bazen kucağımda ama hep mızmız ,dediğiniz gibi ben de öyle valla tuvalete zor gidiyorum,sadece biz böyleyiz sanardim , yalnız değilmişim😤