Dilek-karatas uyutmamak gözlem için gerekli. Düştüğünde kusma vs olmadıysa büyük ihtimalle bişey yoktur.ama yine de 2 saat gözlerde kayma hareketlerde degişiklik düştüğü yerde şişme morarma gibi durumlar için ilk saatler takip etmek gerekiyor. Uykusu gelmesi normal aslında. Uykusu varmış zaten. Olmasa bile bebek aglayıp canı acıdığı için beyni morfin salgılar ve uykusu gelir. Normal bu. Bence uyandırın birkaç saat takip edin. Göz durumu nasıl. Kusma olacak mı gibi gibi. Bir degişiklik fark ederseniz vakit kaybetmeyin.