18 ay asimiza gittik 10 kilo çıktığı için hemşire hastaneye götürün mama yazar doktor dedi modum düştü. Hiç uyumayan hiç bir saniye yerinde durmayan bir oğlum var anneler sütten kestim belki hatirlayan olur 34 kiloya düşüp mecburen kestik zaten o zaman da zayıftı kilo alır yer diye düşündük hâlâ aç geziyor gün boyu hiç birşey yemiyo zorla verince tükürüyo oyunlar oynuyoruz şarkı açıyorum napsam nafile. Artık yıldım bende çok zayıfım çok yoruyor beni yememesi cabası daha fazla stres altına giriyorum aç diye neler deniyorum hepsi boş. Fikri olan anneler lütfen neler kilo aldırır ne yapmalıyım mama yazdırsam onu da içmez diye düşünüyorum o kadar iştahsız. Mama işlemleri için gitmeyi düşünüyorum inşallah. 😢🤷