anayimbennana Kızlar 1 aylık bebeğim vsr nurse harveys kullanıyoruz ama yeterli olmuyor doktor biogaia önerdi ama ondanda kimi memnun kimi değil sab ı da çok duydum siz hangisini kullanıyorsunuz rahat kaka yapması için
4lphan58 anayimbennana biogaia gaz damlası değil ki bağırsak sindirim sistemi düzenleyici biogaia artı gaz damlası şeklinde gidebilrisiniz
NUR32 -erCansu- nasıl kullandınız acaba ? Ben sab simplex kullandım ama daha kötü etti bebegimi 15-20 gun kullandıktan sonra bıraktm daha rahattı.sonra dr biogaia yı önerdi şimdi kullanıyorum ama etkisini tam göremedm hala kıpkırmızı olmalar zorlanmalar devam ediyor.
Bitikmomi anayimbennana biogaia probiyotik damla sab gaz damlası ikisini birlikte kullanabilirsiniz daha etkili olur
-erCansu- NUR32 her bebek farklı ama kesinlikle sab bnm oğlumda da daha kotu etki yarattı biogaia bağırsak düzenleyici başka bı marka gaz için damla alıp ikisini bı arada kullanabilirsiniz ama bazen naparsak yapalm 4.aydan sonra rahatliyorlar 🙏
Oykuaygun anayimbennana biogai ve nurse harveys kullanıyorum 1 haftadır çok iyi geldi. Aşırı ağlamaları kesildi
NUR32 Oykuaygun biogaia tek başıma etki etmez mi acaba ? Şuan nasıl cocugunuz mesela hiç mi sancılanmıyor ? Kıpkırmızı olmuyor ?
Oykuaygun NUR32 kolik bir bebek 9gibi ağlamaya başlar 12-1 gibi susardı. Bu arada kıpkırmızı olur ayaklarını dimdik tutar elletmezdi. Şuan gazını çok rahat çıkarıyor sancılanması da 3 gündür hiç yok
Mommy2b anayimbennana sab kaka yapmaya yaramıyor benim bildiğim kadarıyla o gaz damlası, biogaia da bildiğiniz probiyotik damlası hem gaz hem kaka düzenlemek için ama onu saatli ve düzenli kullanmak gerekiyor