19 aylık oğlum kaka yapmadan önce e e demeye başladığı için yapabiliriz diye düşündüm. Gittim bir lazımlık aldım. Bugün denedim kakasını lazımlığa yaptırdım. Ama bu konuda baya bilgisizim. Komple bezi çıkar sık sık tuvalete tut diyen de var. Alıştır e e dedikçe yaptır, sabahları tut yavaş yavaş öğret henüz tam konuşamıyor bir anda zorlama diyen de 🙈
Lazımlığı oyuncak gibi görüyor bir de . 😊 klozet şeklinde olanlardan almadım babyjem marka oturak gibi aldım.
Bu konuda bildiklerinize ihtiyacım var canım analar 😊❤️