busracicek Kızlar merhaba. Oğluşum 3 ay 1 haftalık oldu ve sünnet ettirmeyi düşünüyoruz, yalnız kafam karıştı, sünneti ürolog mu yapar çocuk cerrahisi mi.?
civcivoz busracicek biz de iki aylıkken yaptırdık çok rahat gecti. Sadece sünnet sonrası ilk çişinde çok agladı sonra mızmızlıgı vardı tabi dogal olarak ama ertesi gün hic bir seyi yoktu maşallah güzel atlattık.Bizimkini ürolog yaptı ama çocuk cerrahı da yapıyor.