İki buçuk yaşında ki kızımın kıyafetine değen lekeler çıkmıyor yeni kıyafet almaktan bıktım artık denemediğin deterjan kalmadı beyaz sabunda deniyorum çıkmıyorum lc waikiden alıyorum acaba oranın kalitesiyle mi alakalı yoksa çamaşır makinasıyla mı anlamadım makinam da yeni bosch marka 40 derece de yıkıyorum 60 a da atmaya cesaret edemiyorum bozulur diye çıkmayan lekeler yine kalıyor anlam veremedim önerisi olan var mı