Ali123 Fatmaaa22 yok 3haziran adet günümdü bi öncelik posta yapmistim adetlerim düzensizdi 10 12 bazen 14günde bir gelirdi 1ayi tamamlamaya 2gun kaldi
Fatmaaa22 Ali123 bence doktora bir gözükün bende sezeryan oldum ama 1 ay sonra hiç acı kalmadı. Dokunduğumda bile acımıyor
Fatmaaa22 Ali123 kasıntı da yok. İlk zamanlar olmustu doktor et katlandığı için hava almamış pişik gibi olmuş demişti krem vermişti ama 1 kaç gün içinde o da geçti