Busra0103 Bugun rotavirus aşisi icin saglik ocagina gittik ama yapılırken hepsini balgamli şekilde kustu bi etkisi olmus mudur? 5. Ayda tekrar 2. Dozunu yaptırıcam ama tek doz ise yarar mı acaba cok kafama takıldı ayni durumu yasayan var mi
morkalp Busra0103 Bebeğim çok kusan bir bebekti saatte 10 kez kusardı. Bizde çok endişelendik acaba kusar mı diye ama hemşire yarım saat kusmaması iyi olur demişti. Bizimki çok şükür kusmadı.
2bebikli Busra0103 benim oğlumda çok kusan bir bebek eşim hemşireye özellikle sordu kusarsa etkisi olmazmı diye hemşire hemen emiliyor alacağını alır sorun olmaz dedi
Leylaozdrgt Busra0103 aynı şekilde cumartesi günü kustu ağız dolusu alır almaz burdakiler etki eder dediker ama iki farklı doktor ve ebe tekarlanması lazım dedi ve tekrar yaptırdık ilk doktorumuz hepsini ağzına sıktığı için olduğu gibi anında kustu ikinci doktor yavaş yavaş verdi oğlum kusmadı
Busra0103 Hosgeldin Hosgeldin yani kustu yapicak bi sey yok dedi etkisi olmaz gibi konustu ne yapabilirim elde olan bi seyde degil ki
Hum34 Hemşire bana dedi ki kusarsa bile korkma çünkü hemen emiliyormuş rota aşısı. İnşallah etkisi olur.
Busra0103 Hum34 orda aşi yapılırken anında kustu inşallah dediginiz gibidir ve balgamli sekilde kustu
Hosgeldin Busra0103 içini rahat tut sen illa bir doz da koruyuculuğu vardir sonucta bu aşıyı hic yaptirmayanlae var allah tum yavrularimizi korusun
Busra0103 homosapiens herkes farkli bi sey söylüyor artik sansa kalms gibi bi sey oldu inslalah hastaligina da yakalanmaz da