Kızlar merhaba. Biz 1 aylık muayene kontrolüne gittik bugün. Doğum yaptğğım yerdeki çocuk doktoru ilk zamanlar doğum paketi içinde olduğu için ücret almadan baktı 1 2 seferde biz gittik. Ama şimdi başka doktora gitmek zorunda kaldık bazı sebeplerden ötürü. Doğum yaptğğım yerdeki doktor 1 aylık kontrole gelince gelişimine bakalım göz muayenesini yapalım demişti. Bugünki gittiğimiz doktorda 2. Aydan sonra göz doktoruna gidin ben bakmam dedi. Acaba sizlerin nasıl oldu? Göz doktoruna mı gittiniz yoksa çocuk doktoru mu baktı bilgilendirir misiniz beni ?