spaceship merhaba, 4,5 aylık ilk dişi çıktı şimdi 7 aylık (1 temmuzda 7 ay bitti) 5,5 aylık alttaki 2 diş çıkmıştı üst iki kabarmıştı, 6,5 aylıkken üsttekiler de çıktı, sonra o üst ikinin yanındakiler ne ara çıktı hiç anlamadım.. sizinki de arka arkaya doluşur diye tahmin ediyorum. Emerken ısırmasına maalesef engel olamıyorum. Umarım sizde böyle bi sorun yaşanmaz🙏🏼