Merhabalar Beko marka çamaşır makinem var aldığımız günden beri sıvı deterjan kullanıyoruz. İlk önce omo kullandık sonra değiştirip ariel aldık. Hala ariel kullanıyoruz yunuşatıcı da vernek max gül bahçesi kullanıyoruz. Fakat çamaşırlar kötü kokmaya başladı. Deterjanla alakası yoktur deyip kazan temizleme yaptık temizleyici ile. Yine de kokuyor. Belki makinedendir dicem çünkü bekodan memnun olmayan çok kişi var. Şuan için yeniside alamayız gibi. Varmı önerileriniz acaba?