Bebeğim 5.5aylık. Son 1haftadır hiç ama hiç durmuyor sürekli bağırıyor huysuz mutsuz. Öncesinde böyle değildi en azından mutlu sayılabilirdi. Diş filan yok görünürde doymuyor mu dicem çiş kaka normal. Bu huysuzluk geçici diyin lütfen sadece kucak istiyor çok yoruldum