Kızlar dünden önceki gün kusmayla başladı avuç dolusu 2 kez kustu akşamda ateşi çıktı bi şekilde düşürdüm gece, sabah tekrar ateşi çıktı vücudunda da döküntüler sivilce gibi kabarıklıklar gittikçe arttı. Doktora götürdük hiç tatmin etmedi. Kanında yüksek enfeksiyon var dedi sadece, antibiyotik fitil ve dolven verdi fitil işe yaramazsa dolveni verirsin dedi (yazdığı fitilde piyasadan toplatılan fitil, onu almadım tabi başka aldım 😒) . Dün akşamdı hastaneye gittiğimizde. Hiçbir şey etki etmedi hala mızmız meme bile almıyor normalde meme bağımlısı. Gecede gözünü açmadan sadece ağladı hep, kucağımda gezdirerek anca susturabildim. Bugün de aynı kucak dışında 1sn durmuyo onda da bi ağlıyo bi duruyo ama bayağı kötü. Başına gelen var mı ne yapmak lazım tekrar başka doktora götürmeyi düşünüyorum ama fikir almak istedim :(