Yusufefem valla doktordan doktora değişiyor bu yorumlar. Benim oğlumda 3 aylık her ay ortalama 600 700 gr aldı şuana kadar. Doktorun birisi dediki aaaa bu çocuk ne böyle çok zayıf hemen mama verin dedi başladık. Birkaç gün snra bşka doktor bu çocuğa niye mama veriyorsun gayet iyi kilosu kesinlikle verme mama dedi. Bizim de beynimiz yandı 🤷♀️ kime inanalım ne yapalım bilmiyorum gerçekten. Sizin bebişte benimki gibi doğum kilosuna bakarak 3 ayda aynı almışlar kiloyu. Sağlıklı sıhhatli olsunlar da ben kiloyu önemsemiyorum. Ama yine de tahlil yaptırın belki enfeksiyon vardır o uüzden alamıyordur kilo. Benim oğlumda varmış o yüzden az alıyormuş mesela 1 aydır ilaç iğne kullanmadığımız şey kalmadı geçmesini bekliyoruz 🤦♀️