4 ay 19 günlük olduk. Geceleri emiyor gazını çıkartmadan yatırınca sürekli uyanıyor . Onu geçtim ayaklarını yatağa vurarak da kendini uyandırıyor . Zaten sıcak sırtını ovalamak zor oluyor gerçekten yıldım artık . 2 haftadır da sıcaktan mı artık saat başı ayaktayız 🤦🏻♀️Atak haftasına göre de 7 gün kalmış bitmesine . Atak mı ne bu bir sürü soru sordum ama bir yardımcı olun lütfen 😞