Benim Kızım 4 Aylık ve 6 günlük. Kafası çok terliyor ve sıcak. Vücudu okadar sıcak değil ateşide yok. Öncedende vardı terleme ama bukadar fazla değildi. Evde tek Zibinlik la kalıyor. Terledigi içinde çok yavaş kilo alıyor. Sivi kaybından dolayı. Açaba sağlık durumumu var.. Doktora gideceğim gitmeden önce size sorayım dedim. Sizin bebeklerde de varmi aynı durum? Siz neler yapdiniz?