Ciruzfe4 benimki de 13 temmuzda 12 aylık olacak ve çok sinirli bir birey kendisi. İstemediği şeyler olunca sürekli bağırıp ağlıyor. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama ağlamasına ve sinirlenme sine tepki vermemeye, istediği şeyi ağlayarak yaptırmasına izin vermiyorum. Ama fenalardayız çığlık reisle