[silindi] 8 ay 16 günlük bebeğim durmuyor sürekli mız mız gece uyumaz gündüz uyku süresini indirdim gene aynı salondan dahi cıkamıyorum başkasında durmuyo artık delircem, dayanamıyorum dışarı cıkartıyorum yok yok yok
nursocum [silindi] Bağırmanız işleri değiştiriyor mu peki? Lütfen sakin olun o anlamıyor ki istersen sabaha kadar bağır. Sıcaksa uyumaz, diş çıkarıyorsa uyumaz, gazı varsa uyumaz , gün içinde az uyumuşsa uyumaz, hastaysa uyumaz , açsa uyumaz.
KA16 [silindi] biZde 8 ay 10 günlüğüz çok mızmızız sürekli ben asla bağırmam çocuğu sinir hastası yaparsın canım sakın bağırma sağlığı yerinde olduğu için şükret bugünlerde geçicek
ilkgozagrimm [silindi] peki bagırdınız da sizi anlayıp susuyormu yapmayın Allah aşkına el kadar bebeye bagırmaktan bahsediyorsunuz belki bir sıkıntısı var belki bir yeri agrıyor bunları çözmek yerine neden bagırmak
[silindi] ilkgozagrimm linçlemeye mi geldin? Hergün her dakika her saniye bağırıyorum yazmadım farkında mısın?
iyilik80 [silindi] bende sinirleniyordum sizin gb baktim minicik anlamiuor ne desekte bagirsakta anlasa zaten adi bebek olmaz. Artik sakin davraniyorum buyuyecek az kaldi bebisler sabir sadece
ilkgozagrimm [silindi] linç degil belki bir sorunu vardır bagırmak yerine onu anlamaya çalışabilirsiniz dedim
Keskeuyusamm Canım çok zor annelik farkındayım kimse de çıkıp demesin aman sen kötü annesin diye. Ama İnan bir kaç gündür kızımın ateşi var gibi. Normalde sinirlendiğim şeylere sinirlenemedim bile. Uykuya direndi o rahatsız diye oturdum ağladım sinirlenemedim şimdi diyorum aman yaramazlık yapsın da öyle ateşi olmasın. Annelik çok zor çok. Ama zaman da akıp geçiyor. Bebek büyütüyoruz işimiz çok zor. Kendine de bebişe de kızma hepsi geçecek
[silindi] Keskeuyusamm cok teşekkür ederim farkındayım, sadece tek başımayım eşimin işinden dolayı yok o yüzden zor zamanlar geçiyorum cok iyi anne rolunu alan bana yorum yapmaya geliyor saçmalığa bak. Buraya beni linçleyin diye yazmıyorum moral olur nasıl sakinn kalabilirim diye yazıyorum sonuç itibari ile tek değilimdir diye düşünüyorum. Sizede cok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün