Yavrum 2,5 aylık oldu bile çok şükür sağlıcakla geçiyor günler.. uyumak için, açlıkta emmek istiyor ben de reddetmiyorum konuşuyoruz oynuyoruz dışarı çıkarıyorum sakince duyması arttı ancak hala öfke ağlamaları bitmedi😞 bi geldi mi kriz susturmak yarım saat bir saate kadar çıkabiliyor. Aynı durumu yaşayan anneler vardır değil mi? Moral tavsiye herşeye açığım 🥲