Merhaba tatlı anneler kızım cumartesi 3 aylık olacak ultrason çekiminden sonra doktor ortopedi bi görsün demişti bi doktor dereceler çok anormal değil dedi başka bir hastanede ki doktor ise bekledikten sonra bacak arasına parca bi pamuklu bez koyun yatarken sağ bacak acısı düzelsin dedi bu ara da sol 65 sağ 60 bu şekilde 6 aya kadar devam et dedi aranızda böyle bir yöntem deneyen yada yapan var mı