Mineegkhn benim doktorum asla onu kullanma dedi hatta ben sormadan kullandım haftalarca kabız oldu kızım doktora sordum değiştir dedi kabızı geçti yani sağlık ocağı diye iyi olacak değil zaten çok iyi olsaydı bedavaya vermezlerdi diğerlerini 50 TL ye alıyorken bu bedava??