Nohutannesi Feyzosunannesi atak var sanırım bu ay. Uzun süren bir atak galiba. Umarım geçer ve düzelirler. Canları sağ olsun tabiki ama çok yıpratıcı olabiliyor bazen
Ali_Han20 Feyzosunannesi önce acısını cekiyorlar bir kaç gün bazen bir hafta sonra acı geçiyor aradan iki hafta yakın geçiyor diş patlıyor. Bu arada ev çok sıcak sada aynı huzursuzluğu yaşıyor bebekler