Doktor direk maddi durumu iyi olan herkes kullanmali dedi. Bizim de cocuk doktoru akrabamiz var. o onerdi. En iyi bu. Butun hocalarim bunu oneriyor dedi. Bizde 1 aylikken filan basladik. Bu prebiyotik zaten. Yanina bir de gaz damlasi kullanirsaniz gazi baya azaltirsiniz