Sosyal hizmet mezunuyum. Yakin olmayan bir arkadaşımın 2 yasina yakin bebeginde bazi belirtiler var. Seslenince bakmama, kendi dunyasinda oynama, iletisim kurmama,sadece baba deme, bazi şeylere takilip uzun sure onunla oynama tekerlek cevirme gibi.. Fakat ben bunu arkadasima nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Annesine de mesela niye konusmuyor denildiginde babasi da gec konuşmuş diyor, hic yanına gelmiyor denildiginde benim oglum akillidir diyor.. Yardımcı olabilecek birileri var mi?