Nesse kuzum amip mikrop demek. Enfeksiyon gibi dusuun korkma zaten ilacı verdiğin an kesiliyor. Kızımda cok aglıyorduu huzursuzdu ve amip bazen kaka tahlilinde cıkmayabılıyor. Bizimki de cıkmadı. Berbat otesı bir koku var. Ama sana kokuyu anlatamam ıhrenc kokuyor. Kakada ilk gun 5 ikinci gun 10 15 kez falan yaptı. Bu normal bir durum dııl zaten hemen ilaca basladı cok sukur hemen duzeldı.