Merhaba hanımlar benim 7aylik bir bebeğim var dogumdan üç ay sonra adet görmeye basladim şunu belirteyim ben hiç gün şaşırmam hep günü gününe olurum lakin 6gun gecdi dün bir test yaptım negatif hamilelik yok ise bir hastaligim olabilirmi başına gelen varmı acaba birde bikini bölgem karnım böyle ağrıyor daha önce olmuyordu teşekkür ederim şimdiden