Herkese merhaba, bu atak haftalarının hesaplanmasında diyelim 3 gün kaldı diyor ya daha erken olabilmesi mümkün mü? Birebir tutuyor mu yoksa değişkenlik gösteriyor mu? Benim bebeğim 2 ay 25 günlük, 39. Haftada doğdu 40. Haftaya göre arama yaptığımda 2 gün kaldığını gösteriyor ama benim bebeğim dünden beri meme almada zorluk çıkarıyor uykuları zaten çok zordu üzerimde uyuyordu şu an onda bile zorlanıyoruz, sürekli ağlıyor zor sakinleştiriyorum eski sakinleştirme yöntemlerime de yanıt vermiyor diyebilirim, üzerimde uyuduğu için zaten yemek su durumda sıkıntı yaşıyorum uyanık olduğunda da başından ayrılırsam kıyamet kopuyor zaten sürekli ağlama halinde ondan ihtiyaçlarımı zor karşılıyorum, bi de bugün sonunda sevdiği bir oyuncak vardı onu tutup çekip ağzına koymaya başladı daha önce sadece elini ağzına sokuyordu ya da örtüleri tutup ağzına sokuyordu ilk defa bir nesneyi yaptı, acaba atak mıdır öyle gibi duruyor ama bilemedim 🤷♀️