Balkizimm 2 li normaldi renklide birşeyler geveledi doktor hatta hamileliği sonladirma falan dedi çok kötü bir süreçti. Yaptırdık 10 gün sonra test sonucu çok güzel geldi . Allah’a şükür kızım sağlıklı doğdu 4 aylık şuan gaz ve dış sıkıntısı çekiyor. Biliyorum çok zor bir süreç biz eşimle bunalıma girdim 10 gün yemeden içmeden boş boş dolandım. Allah’a şükür sıkıntı olmadı. İnşallah siz de sıkıntı olmaz ama şunu arastirdiktan sonra anladık ki o testlerin güvenilirliği çok fazla yok 2li 3lu fetal DNA ya da çıkarsa çıkıyor