Senaemir 2 aylık bebeğim var ve sadece mamayla besleniyor benim gibi sadece mama veren varsa yardımcı olur musunuz ?
Tuba2 Senaemir bizde sadece mamayla besleniyoruz sma ve bebelac kabız ve gaz yaptı hipp combiocit aldık çok şükür kabızlık olayı kalktı gaz sorunumuzda azaldı ama bebekten bebeğe farklılık gösterebiliyor mamalar
OlgaArslan Senaemir hep bebek aynı değil deneyerek öğrenebilirsiniz. bize sadece bebelac gold ve hipp kabız yapmadı ama
DerenGrkemYetiker Senaemir kesinlikle bebekten bebeğe değişiyşor aynı bez ve ıslak mendil gibi. Hastaneden taburcu olduğumuz günden beri aptamil kullanıyoruz, kabızlık da yoğun gaz problemi de yaşamadık.
Senaemir Tuba2 bende canım ilk etapta aptamil kullandim sonra hipe geçtim çok memnunum gaz olayımizi yok etti her gün gunde 1 kere kakasini yapıyordu ama simdi gene başa sardık 2 günde 1 yapıyor bu arada teşekkür ederim
Senaemir ikos58 bende deneye deneye gidiyorum valla onuda çok soyleyen oldu onuda denerim olmadı sağol canım teşekkür ederim
Senaemir OlgaArslan ben ilk aptamil kullandim başta iyiydi sonra kabız yaptı hipe geçtim hiptede gaz sıkıntısı bitti kakasinida günde 1 kere yapıyordu simdi gene başa sardık 2 gündür yapmıyor
Senaemir Seyduu teşekkür ederim canım bende şu an onu kullanıyorum başta iyiydi kakasini günde 1 kere yapıyordu gazinida hallettik ilaç bile vermiyorum eskiden veriyordum ama gene kakasi eski haline döndü 2 gün oldu yapmadı
OlgaArslan Senaemir bide evolvia tavsiye ediyolar ama bize de yaramamıştı bide onu denyin isteerseniz
Senaemir DerenGrkemYetiker bende aptamillr başladım 45 gün iyi gittik sıkıntı yoktu ama 45 günden sonra kabızlık bsladi hipe geçtim hipte iyiydi ama simdi gene 2 gündür kabızlık başladı
Senaemir OlgaArslan teşekkür ederim onuda denicem oda çok soleniyor siz hangisini kullanıyorsunuz şu an ?