Mom9870 canım merhaba, sana bu konuda bir şey sormak istiyorum müsaadenle. Bende gece beslenmesini kesemeyen biriyim, olmuyor bir türlü. Teke indirebildim sadece ama tamamen kesemiyorum.
Su vermeyi teklif ettiğimde çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Gözleri kapalı zaten meme istediğinde. O esnada ben bardağı, suluğu ağzına değdirdiğimde direkt feryat figan ağlıyor. Bunun dışında bir yöntem var mı? Pış pış, yanına yatmak, bunlar da fayda etmiyor.