Seyma097-
[30.06 15:28] Melis Çelikcan Aruk: Vural bey merhaba,
Oğlumun dünkü ve bugunkü 2 bezinde çok az pembesi bir leke vardı. Fotografını çektim. önemli bir durum mudur acaba? Diyarbakır a döndük biz ama henüz bir doktorumuz yok burda. Size sormak istedim.
[30.06 15:39] Dr Vural Kesik: Yazın sıcaktan idrar miktarı Azalınca idrarda bu şekilde kristalleşmeler oluyor ve pembe renk oluyor sıvı alımını biraz arttırın kendiliğinden geçer
Doktorumla konusmam. 4. Ayı geçtiyse su ver dedi.
Bugünkü bezinde de vardı