Arkadaşlar ablam doğum yaptı bebeğinin köpürcük kemiği kırılmış doğumda boyle olup düzelen herhangi bir sorun kalmadan kaynayan varmı ablam çok üzgün sürekli ağlıyor lohusalı olduğu için lütfen bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz bir sürü hastaneye gıttı hepsi kaynar bikaç güne ama yanliş kaynama olur dıye korkuyoruz