Merhaba arkadaşlar kizim 11 aylık henüz yürümüyor ama ayakkabı denedim ve alacağım sormak istediğim vicco anka modeline karar verdim 19 numara tam oluyor 20 numara bı parmak büyük oluyor ayaklar çabuk büyüyor mu yada ne kadar sürede buyur bilginiz var mı yani şu anda alınca ayakkabıyi yürümez ise hiç kullanmamış olurum diye kararsız kaldım şu anda özellikle dışarda giydirmek için alcam çünkü ayakta durmayı bizim adım attirmamizi falan çok seviyor 19 alicam gibi ama yine de deneyimli annelerden fikir almak istedim