Merhaba kızlar dün gece 02:00 civarı sütümü sağıp buzdolabının normal bölümüne koydum(dondurucuya değil) az önce sağdığım sütü kontrol etmek istediğimde üzerinde sarı kesik kesik şeyler fark ettim. Sütte bir sorun olduğu anlamına mı gelir daha önce böyle bişey fark eden oldu mu?