Bebeğim o kadar huysuz bir bebek değil uykusu geldiğinde genelde ağlar. Uykuya dalması uzun sürüyor. Yazlığa geldik millet anca hasta mı neden sürekli ağlıyor diyor. Sürekli ağladığı yok oğlumun. Ama ne milletteki bu merak etme sorgulama huyu anlamıyorum sinir oldum yazdım işte……