Bebeğimin gündüzleri uykusu olduğu halde gözleri kaplı bi şekilde ağlıyor uyumamak için direniyor kaldırıyorum biraz daha bekliyorum sakinleştiriyorum tekrar deniyorum tekrar aynı en sonunda uyku çok sıkılayınca yine aynı hatta daha fazla ağlama ile beraber bi şekilde uykuya geçiyor oda en fazla 10 15 dk sürüyor . Bu durumu yaşayan var mı aranızda nasıl yapmalıyım gün içinde hem bana hem de bebeğime çok zor oluyor