Muhasebeciana anneyok onun icin derece lazim 😁 zsten benm yaptigim lordada az bisey cikiyo %85 i peynir alti suyu %15 i lor diyebilirim
anneyok Muhasebeciana Dereceye gerek yok elini yakmayacak ama çok ilik da olmayacak. Biz her gün köyde yapıyoruz derece falan kullanan yok 😂
Muhasebeciana anneyok ama o tarifte derece falan diyo 70 derece 35 derece falan oyuzden neyse ben bildigimden sasmayayim en iyisi 😁
polhymnie polhymnie queens evet benim bebeğim büyük o nedenle yapmıyorum ana çevremde bu şekilde yapıyorlar. Bir de doğrudan çiğ sütten kestirip yapmayın kesinlikle onun da aynı şekilde süt proteini içerdiği ve bebeklerin hazmedemediğini söylüyorlar.