busraer Bu bir atak mıdır yoksa başka birşey mi bilemiyorum ama hiç böyle olmazdı ya uykusu var gözünden uyku akıyo yatırdığım anda cırlaya cırlaya bi hal oluyo uyumak istemiyo sıcaktan mı diyorum serin yere yatırııyorum yine aynı yine aynı sürekli kucak kendi kendine oynamak istememesi nedendir bilemiyorum ya artık bende yoruldum
gocebebirbayan busraer bizde 3 ile 4,5 ay arası sürmüştü. O kadar hırçındı ki kendini emziğe alıştırdı. Şimdi rahat ediyorum. Veriyorum ağzına uyuyor 😅 4.5 aya kadar emzik verince midesi bulanır kusardı hep vermemiştim o yüzden
Ishakpasa busraer uykuya direnç tam bir atak. Allah yardımcın olsun. 4 gün sonra 5 aylık olacağız daha yeni sakinlesmeye başladı ama hala direnç var tabi. Bir saat uyumaz bile ağlayarak uyanir. Sürekli kucak ister. Çok zor. Ama alışıyor insan. Sabır 😌
busraer gocebebirbayan umarım bizimkide kısa sürer ya sizinki iyi emzik verince uyuyor bizimki emziği olsa dahi uyumuyor cırlıyo tam tersi sırtı yere değmicek sanarsınız bi yerine bişey olmuş öyle ağlıyor
melisitos Sadece atak diye düşünmeyin. Bu döneminde artık daha net görmeye başlıyor ve çevreye ilgisi artıyor. Uyursa hayatı kaçıracağını düşünüyor. Onun için de uyumak istemiyor. Azıcık sabır, biliyorum çok zor ve yorucu. Ama tünelin ucu ışık 😊😊
busraer melisitos umarım evet haklısınız birşeyler kaçıracağını düşünüyor sanırım 😂 ama buda bizi bi hayli yoruyor umarım tez zamanda geçer
Baharkokulum busraer atak diye düşünme hemen. Belki birkaç günlük bir mutsuzluğu huzursuzluğu vardır. Geçer inşallah. Duş aldır masaj yap odaya erken sokma şarkı söyle ona biraz daha sarıl ❣ belki de sadece rahatlamaya ihtiyacı var. Seninde rahat olman ona da kendini rahat hissettirir. Bebeklerin hisleri kuvvetlidir. 💝