Momm12 Bebeğinizi haftada kaç kere yıkıyorsunuz benim bebegim 3 aylık banyo yaparken değil ama kurulanırken kıyameti kopartıyor o yüzden hergün yıkıyamıyoruz 3 günde bir yıkıyorum ama çok istiyorum hergün yıkanmasını sizin bebisler nasıl sadece benimkimi böyle acaba
Berenkooommm Momm12 2 aylık olasıya kadar 3 güne bir yıkadım kış bebeğiydi çünkü 2 aydan sonra gün aşırı yıkadım şuan 9 aylık acayip seviyor suyu
irva Momm12 40′dan sonra hep 2 günde bir yıkadım kış çocuğuydu.Havalar düzene girince her gün yıkadım.Şuan 7 ay 22 günlük.Günde 2 3 kez suya sokup çıkarıyorum.Hava çok sıcak suyu da çok seviyor.
Oykuaygun Momm12 bizimki de kurulanmayı sevmez sudan çıksın basar çığlığı 😂 hemen hemen her gün yıkıyorum
3children1mom Momm12 Kış bebegi olursa haftada iki defa yıkamıştım. Diğer iki kızım yaz bebegiydi günlük yıkadım. Havlusu cok mu sert yoksa silerken hemen giydireyim diye bir yerini mi acıtıyorsunuz. Yada cok yavaş hareket edip üşütüyor musun🥴
Archmomm Momm12 benim kızım 2 aylık ilk dogdugu ay 2 günde bir yıkadım ama simdi hergün yıkıyorum hatta çok sıcak oldugunda sabah ve aksam olarak bile yıkıyorum . Banyoyu çok seviyor kurulamma asamasında da sorun çıkarmıyor. Onunla konusarak ona sarkı söyleyip gülerek ellerini tutarak yavas yavas yapıyorum herseyi 🙏🏻
Muhasebeciana Momm12 valla benim kizda basindan su dokmeye basladigimiz an daha basliyor ağlamaya cok nadirdir basindan su dokerken aglamadigi zamanlar kurulanirken de kiyamet kopuyor 😁 suan 9 aylik malum havalarda sicak gun asiri vrya her gun yikamaya ozen gosteriyoruz yeni dogdugu zamanlar haftada 1-2 yikiyoduk cunku kışa denk gelmisti ilk biz esimle yikayamamistik korkmustuk kasim ayi gbi baslamistik biz kendimiz yikamaya oyuzden 1-2 kez yikayabiliyorduk o donem
Deletedmom0099 geçen yıl haziranda doğdu, 2 günde bir yıkadım yazın, kışın haftada 2 kere (evimiz soğuk çünkü) mayıs ayından beri hergün yıkıyorum hatta bu hafta günde 2-3 kere yıkadıgım bile oluyo çok sıcak çünkü
Annepandaa Momm12 doğduğundan beri hergün yıkıyorum. Şuan 2 ay 3 haftalık. Banyoya bayılıyor. Üzerinin değiştirilmesinede bayılıyor. Benim bebeğim dokunsal bi çocuk. Dokunulması onunla ilgilenilmeai çok hoşuna gidiyor.
Muhasebeciana Momm12 ay malesef evet basindan su dokerken basliyor daha zaten aglamaya kurulanirken de devam 😁
slnslnpt Momm12 İnan benim bebeğim de öyle. Kurulanma aşamasında çok ağlıyor ama banyoda ağlamadığı için banyoyu sevdiğini varsayıyorum. Ki sıcak günlerde her gün yıkama taraftarıyım. Kurulanma aşamasında dikkatini dağıtmaya çalış dans et müzik aç emzik kullanıyorsa emzik teklif et biraz biraz azaldı bizim öyle ☺️ bir yerde okumuştum banyoda anne karnı hissi oluyormuş bebeklerde çıkınca da o yüzden ağlayabiliyorlarmış.
Momm12 slnslnpt hmmm. Anladım. 😌sebebi bencede bu olabilir bende zeka kartını gösteriyorum Oda işe yaradı
Atamom16 Momm12 doğduğundan beri 2 güne bir yıkadım şu an 7,5 aylık havalar sıcak olmaya başladığı dan beri her gün yıkıyorum bazen günde 2 kez bile olduğu oluyor