Aselinannesi0655 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu dikişin orta kısmı kızardı çok acıyo kenarlarda bi sıkıntı yok orta kısmı hafif de kabardı sanki kaşıdım da biraz nr yapabilirim
Eda0798 Aselinannesi0655 sudocrem varsa sür canım iyi gelir benimde öyle olmuştu sürdüm iyi geldi hemen